Sjuketider~

Oj vad längesedan det var man skrev här! Har de gått bra med träningen? Jessie som sitter bakom skärmen och skriver idag. Ja, som ni ser på bilden över så är det en exakt sådan situation jag sitter i. Då var min tanke; perfekt läge till bloggen ju? (små skrattade lite sådär, även fast det inte alls är roligt).
 
I tisdags tog jag och Louise en riktig lång promenad och tog bussen till centrum och gick hem, det tog ungefär 2,5-3 timmar och de va lite komiskt för att vi hade köpt gifflar, daim och vatten som mat på vägen, haha, bra kombo! Nej, men är man duktig, får man faktiskt unna sig lite, så kände vi! 
 
Så ända sen i onsdags har jag legat hemma instängd i källaren med glass, te, vatten, halstabletter, snorpapper och nässpray framför film timmarna ut och timmarna in. Ett riktigt träningsuppehåll!
 
Men är du sjuk och varit sjuk en lång tid, känn ingen stress för att du inte kan träna, så du börjar små träna även fast du inte är helt frisk. Det blir aldrig bra i slutändan, så vänta hellre längre tills du är helt frisk och kan köra fullt ut!
 
Oj vilket långt inlägg detta blev, men jag ska försöka uppdatera lite bättre nu. Fortsätt kämpa ni friska, starka, duktiga människor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0